Kатегория:
Работни процесиКак уеб формите ще направят работата с документи бърза и лесна
Запознайте се с уеб формите – един лесен и изключително удобен начин за автоматично и точно попълване на данни, което ще улесни значително работата ви с всички формуляри, бланки и договори.
Прочетете повечеПодобрете финансовото състояние на вашата компания чрез автоматизация на отчетите за разходи
Разберете как автоматизацията на отчетите за разходи ще ви спести време и пари и ще предостави на вашата компания необходимата информация за изготвяне на точни бюджетни прогнози.
Прочетете повечеКак най-лесно да интегрирате електронните подписи във вашите работни процеси
Електронните подписи не просто намаляват използването на хартия и улесняват работата ви с бизнес партньори и клиенти, но и чувствително увеличават нивото на сигурност на документите, с които работите.
Прочетете повечеМокър подпис vs. електронен подпис: предимства и недостатъци
Какви са предимствата и недостатъците на традиционния мокър подпис, какви са различните видове електронни подписи и как софтуерните системи за управление на документи могат да направят по-лесен и по-сигурен целия процес на подписване.
Прочетете повечеВашата нова бизнес стратегия за управление на договори
В днешно време никоя компания няма извинение за това да не се придържа към доказаните практики за управление на договори, които намаляват разходите и предпазват от ненужни рискове.
Прочетете повечеКак да изберете най-точната за вас система за управление на договори
Когато вашата организация решава да внедри система за управление на договори, решението дали трябва да бъде On-Premise или Cloud, трябва да бъде водещо.
Прочетете повече