Как да подписвате електронно в DocuWare с Evrotrust: Сигурност и ефективност 04.03.2025

Как да подписвате електронно в DocuWare с Evrotrust: Сигурност и ефективност

Интеграцията между DocuWare и Evrotrust предоставя на бизнеса в България сигурно и лесно решение за електронно подписване и управление на документи. Чрез квалифициран електронен подпис, потребителите могат да удостоверят автентичността на документите си лесно от всяко устройство и от всяка точка на планетата, като същевременно отговарят на всички законови изисквания.

Прочетете повече
Как уеб формите ще направят работата с документи бърза и лесна 05.09.2024

Как уеб формите ще направят работата с документи бърза и лесна

Запознайте се с уеб формите – един лесен и изключително удобен начин за автоматично и точно попълване на данни, което ще улесни значително работата ви с всички формуляри, бланки и договори.

Прочетете повече
Подобрете финансовото състояние на вашата компания чрез автоматизация на отчетите за разходи 22.08.2024

Подобрете финансовото състояние на вашата компания чрез автоматизация на отчетите за разходи

Разберете как автоматизацията на отчетите за разходи ще ви спести време и пари и ще предостави на вашата компания необходимата информация за изготвяне на точни бюджетни прогнози.

Прочетете повече
"В DocuWare поставяме клиента в центъра на всичко" 06.08.2024

"В DocuWare поставяме клиента в центъра на всичко"

Президентът на DocuWare Михаел Бергер бе сред участниците в организирания от Немечек България бизнес форум From Recession to Reinvention. Ето какво сподели той от сцената за развитието на системата и специфичната бизнес етика на неговата компания.

Прочетете повече
Експертни отговори на често задавани въпроси за DocuWare 17.06.2024

Експертни отговори на често задавани въпроси за DocuWare

Експертите по дигитализация на Немечек България споделят най-често задаваните въпроси относно възможностите на DocuWare. И техните отговори.

Прочетете повече
Какво е значението на ефективното управление на документи за HR отделите 31.05.2024

Какво е значението на ефективното управление на документи за HR отделите

Преходът от базирани на хартия процеси към изцяло дигитализиран начин на работа води до оптимизиране на всички важни операции в отдела – от набиране на персонал и въвеждане на работа до годишни оценки.

Прочетете повече