Обратно към всички статии

06.08.2024

| Събития

"В DocuWare поставяме клиента в центъра на всичко"

"В DocuWare поставяме клиента в центъра на всичко"

Организираният от Немечек България бизнес форум From Recession to Reinvention беше събрание на български и европейски бизнес лидери, споделяне на опит, търсене на стратегически решения за дългосрочно бизнес развитие и преодоляване на предизвикателства. Форумът бе своеобразно начало на поредицата празнични събития, с които отбелязваме 25-годишнината на Немечек България, но също така бе среща на бизнес лидери, както и истински генератор на идеи. 

Радваме се, че сред специалните гости на събитието бяха Михаел Бергер, президент на дългогодишните партньори на Немечек България – DocuWare, както и Дейвид Милс, член на борда на Ricoh Europe (японският гигант Ricoh придоби DocuWare през 2019 г. - бел. ред.). Те бяха и сред най-активните в панелните дискусии. Заедно с останалите участници Милс и Бергер се обединиха около разбирането, че за да може бизнесът да е гъвкав и едновременно с това – устойчив, е нужно да открива възможностите дори във времена на криза. Също така, че е нужно компаниите да се съсредоточат върху благополучието на своите служители; да вземат обосновани и базирани на точни данни решения; и да не забравят, че клиентите трябва да бъдат в центъра на всичко. 

 

 

Дигитализация, устойчивост, внимание към нуждите на клиентите

Дигитализацията на бизнеса бе сред лайтмотивите на форума. Няма и как иначе. Най-важното мото в света на бизнеса днес е именно "информацията е новото злато". Защото тъкмо точните данни и правилното боравене с тях дава възможност на бизнесите за преодоляване на кризи, но и за намиране на нужната устойчивост, която да ги направи истински конкурентоспособни.

Друга важна тези, застъпена от Дейвид Милс и Михаел Бергер бе, че грижата за нуждите на клиента трябва да залегне в центъра на основните бизнес процеси. Те побързаха да дадат примери как системата за управление на документация и бизнес процеси DocuWare успява да достигне и задържи позицията си на лидер в своя бранш, придържайки се тъкмо към тази бизнес философия.

 

 

Клиентът в центъра

"Клиентите са най-важни и фокусът върху тях и тяхната удовлетвореност е задължителен", сподели Милс. "Когато придобихме DocuWare през 2019 г., знаехме, че това е важно решение. Но пандемията така силно ускори нуждата от дигитализиране на документацията и правилното й управление, че DocuWare станаха от първостепенно значение за нашия бизнес. Те са истински пионери в този специфичен софтуер и винаги са работили, запознавайки се отблизо с нуждите на своите клиенти."

В рамките на своята презентация, Михаел Бергер доразви темата за грижата за клиента като основа на бизнес мисленето на DocuWare и предпоставка за настоящите успехи на компанията.

"В европейската и световната бизнес вселена все още има много тъмни петна – например по-слабата работна сила и по-малкото ИТ специалисти, енергийната криза, инфлацията и рецесията, политическата нестабилност, търговските конфликти и войни, както и кибератаките", каза от сцената Бергер. "В такива условия компаниите често оптимизират разходи, което се отразява и на преживяването на клиента. Последното обаче е напълно недопустимо, защото за да достигнем отвъд тъмната космическа материя и да достигнем звездите, ни е нужно дълбоко познаване на нуждите на клиента. Едва след това можем да предложим силно бизнес решение, което да е от полза и за клиента, и за нас."

 

 

Ефективност чрез дигитализация и автоматизация

"Нашата компания работи отдавна и е наясно с негативните тенденции в различните индустрии. Тенденции и практики, които затрудняват нормалната работа на професионалистите, или ги карат да се занимават със скучни, монотонни задачи с хаотично съхранена информация. Според данни на Forbes, VALOIR и IDC, в днешната бизнес среда 40% от ежедневните задачи все още не са автоматизирани, 96% от служителите не са доволни от предоставените на работното им място инструменти за работа, а 90% от фирмената информация остава неправилно структурирана и трудна за проверка", разказа Бергер. "Ние имаме ясно решение на тези проблеми – софтуерна система за управление на документацията и всички процеси, свързани с нея. Така чрез дигитализацията насърчаваме ефективността. Чрез премахване на хартията, бизнесите могат да инвестират по различен начин спестените пари от разходи за хартия, печат и съхранение, а едновременно с това да вършат работата си по-бързо и ефективно.

Нашата система DocuWare предлага ненадмината продуктивност чрез цялостно управление на документи. Системата ни бързо индексира цялата информация от документите, позволявайки на клиентите ни да търсят както в съдържанието, така и в метаданните. Документите им са напълно защитени, а мобилните устройства могат да се използват за достъп и управление на цялата информация, независимо къде се намирате. Системата предлага допълнително увеличаване на ефективността чрез автоматизация на работните процеси. Отдавна DocuWare обработва цялата информация с помощта на изкуствен интелект (AI) за по-голяма точност и допълнително улеснение на клиентите при работа с големи бази данни. DocuWare не само отговаря, но и надвишава изискванията на съвременния бизнес, гарантирайки, че всички операции са оптимизирани, сигурни и съвместими."

 

 

Огромният потенциал на DocuWare Cloud

"Особено горд съм от развитието на DocuWare през последните години", уверен заяви Бергер. "Някъде около 2010-2012 г. започнахме да развиваме DocuWare Cloud и тогава това бе наистина революционна идея. Бяхме пионери в областта и не беше лесно – знам, че мнозина от българския екип все още си спомнят всички трудности. Но ето че през 2023 г. прехвърлихме 10 000 Cloud клиенти. Невероятно постижение. Само за година клиентите там се увеличиха с цели 20%. През 2023 г. системата е обработила 1 милиард документа, което е увеличение с 36%. Всяка секунда в Cloud се обработват 30 документа. DocuWare е истински SaaS шампион. 

Ние искаме да продължим напред, искаме да оформим бъдещето. И без съмнение ще го направим. Защото днес DocuWare е по-силна и по-важна софтуерна система откогато и да било, със стотици хиляди потребители. Радвам се, че извървяхме пътя дотук заедно с Немечек България и се радвам, че продължаваме напред заедно.”

Водещата система DocuWare дава възможност на компаниите да подобрят огромна част от своите бизнес процеси, а също така да дигитализират, придвижват и сигурно да съхраняват всички важни документи. Системата е подходяща за малки, средни и големи компании и организации. Свържете се с нашите експерти, за да обсъдите кой вариант отговаря най-добре на вашите нужди.

contact-us

Свържете се с нас

Свържете се с нас

Име и фамилия*

Имейл*

Телефон*

С какво можем да Ви помогнем?*

Изпращайки своите контакти, вие ни предоставяте правото да съхраняваме и използваме данните ви за целите на вашата заявка, както и за последваща информация, свързана с предстоящи събития и активности на Немечек България. Съобразно действащото законодателство, вие имате възможност да прекратите предоставеното право по всяко време.